Dostawa

CZAS OCZEKIWANIA NA TOWAR

Na karcie produktu wyświetlamy stany magazynowe. Towary dostarczamy do Państwa z wielu magazynów , dlatego w przypadku braku widoczności stanu magazynowego prosimy o kontakt telefoniczny +48 791 286 044 lub e-mailem  biuro@wzoryikolory.com.pl

Towar – z podanym  stanem magazynowym
Towar może być u Ciebie już od 2-5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty i uprzednim ustaleniu terminu wysyłki. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy jakość zamówionego towaru, aktualny stan magazynu oraz odcienie ponieważ produkty mogą być z różnych partii produkcji.

Towar – Dostępny na zamówienie
Towary produkowane w Polsce – dostawa od kilku dni do dwóch tygodni po uprzednim sprawdzeniu dostępności u producenta i ustaleniu terminu wysyłki Towary z Importu – dostawa od  1 – 3 tygodni w przypadku sprowadzenia produktu od Producenta, są to produkty z Włoch lub Hiszpanii. Prosimy o sprawdzenie dostępności oraz terminu wysyłki pod numerem telefonu +48 791 286 044 lub e-mailem biuro@wzoryikolory.com.pl

DOSTAWA

Zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich : DHL, Schenker, Jass, Raben i PKS. Towar do naszych klientów dowożony jest w godzinach 8-16 w dni robocze.

Nie jest możliwa dostawa towaru na konkretną godzinę.

Faktury dostarczane są pocztą e-mail, lub na specjalne życzenie Pocztą Polską.

W regulaminach Spedycje  zastrzegają sobie prawo do jednodniowego opóźnienia dostawy.

Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania .

W przypadku płytek towar wysyłamy wyłącznie na paletach.

KOSZTY TRANSPORTU

Koszt dostawy wyliczany jest po dodaniu wszystkich produktów i ich ilości w Koszyku.

Przy zakupach z jednego magazynu koszt transportu jest niższy niż w przypadku zakupu z kilku magazynów.

System nalicza odpowiednie wartości transportu do wielkości zakupów z tych magazynów.

Na wybrane produkty w zależności od wartości zamówienia stosujemy różne bonifikaty transportowe.

Przy zakupach powyżej 10 000 zł  prosimy o kontakt telefoniczny z naszymi konsultantami.

ODBIÓR TOWARU

W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz,  czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.

Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.“

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu szkody i poczynienie adnotacji na liście przewozowym zaznaczając opcje ,,zewnętrzne uszkodzenie palety

Klient jest zobowiązany do obejrzenia produktu przed jego użytkowaniem.

Top
X