Produkty oferowane przez naszą firmę charakteryzują się wysoką trwałością i wyjątkowo starannym wykonaniem. Jesteśmy pewni ich znakomitej jakości, dlatego każdy z nich jest przez nas objęty 2-letnią gwarancją producenta.
Właśnie dlatego, jeżeli zakupiony przez Ciebie towar posiada wadę lub też ujawni się ona w ciągu 24 miesięcy od daty nabycia, możesz złożyć reklamację.
Jak to zrobić?
Aby zgłosić wadę możesz wypełnić Druk Reklamacyjny,który należy wypełnić i przesłać przez formularz zgłoszeniowy lub drogą e-mailową.
Pamiętaj, aby wraz ze zgłoszeniem załączyć zdjęcie, na którym widoczna jest wada. Możesz również wysłać zgłoszenie listem, na adres naszego biura
WAŻNE: Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. W tym czasie skontaktuje się z Tobą pracownik Działu Reklamacji i poinformuje o dalszych krokach. Jeśli zgłoszenie okaże się zasadne, reklamowany towar zostanie wymieniony na egzemplarz wolny od wad lub zostanie zwrócona jego równowartość.